perjantai 7. kesäkuuta 2013

Maali!!

Olen tavannut mielenkiintoisen tyypin. Olen käynyt jo parin kuukauden verran syömässä eräässä opiskelijaravintolassa. Siellä käydessäni minua on moikkaillut tutunnäköinen poika, mutten ole saanut päähän mistä tunnemme. Poika on äärimmäisen söpö ja omistaa vaalean kiharan tukan ja mahtavan hymyn! Kuukauden ajan olemme siis moikkailleet ja itse olen pienessä päässäni pyöritellyt että mistä hänet tunnen. Viime viikolla poika tuli luokseni ja pysähtyi juttelemaan ruokalassa. Hän kyseli viikonlopusta ja itse kyselin sitä mistä  olemme toisillemme tuttuja. Paljastui että hän oli yksi asiakkaistani. Mieleeni muistui kuva missä palvelin häntä, hänen isäänsä ja pikkuveljeään, yritn flirttailla pojalle mutta tämä ei lämmennyt.. hänen isänsä puolestaan hymyili minulle leveästi.

Poika siis pyysi minua treffeille keskellä kirkasta päivää ja selvinpäin! Kuinka usein noin tapahtuu elokuvien ulkopuolella?? EI IKINÄ! Itse olin koko loppupäivän aivan omissa sfääreissäni leijailemassa. Ja päivän kääntyessä iltaan poika pisti viestiä:
"Hi there Stranger! :) Pääsinpä vihdoinkin kotiin ja viestiä laittaan. Mitenkä on menny loppupäivä? Onko ollu työhommia, opiskelujuttuja vai kenties rannalla makoilua? :) Heh, oli kyllä sangen ilahduttava fiilis tulla jutskaileen sulle ja tuntu kivalta ku lämpesit takasinki :) emt. Aattelin vaan että sama tulla jutskaan, kun toinen niin nätisti vieraasta pöydästä hymyilee ja näköjään joskus rohkeuskin palkitaan :)" Mahtava tyyppi!! Mutta pari päivää viestiteltyämme huomasin että poika (ilmeisesti) pelaa jotakin sellaista peliä jonka sääntöjä en taaskaan osaa. Hän saattoi yhtäkkiä jättää vastaamatta viesteihini tai vastata vasta seuuraavana päivänä ja itse hämmennyin tästä pahasti. En ehkä ymmärrä että joillakin voi oikeasti olla elämä?

Treffeille pääsin kuiitenkin ja tyyppi osoittautui hyvin urheilulliseksi tapaukseksi!! Pelaa jääkiekkoa ja jalkapalloa. Tästä syystä nimitän häntä blogissani maalivahdiksi. Meillä oli luultavasti onnistuneet treffit ja ehkä olemme menossa seuraavillekin. Poika lupasi opettaa minulle rullaluistelua! Lisäksi hän vitsaili että eipä tarvitse stressata enää mitään kun olen tavannut jo hänen perheensäkin. hah hah.

ps. Vaeltaja on palannut huudeille vaihdosta.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti