maanantai 24. kesäkuuta 2013

Murskatappio

Noniin. Maalivahdista tuli historiaa ennenkuin juttu ehti edes alkaa. Poika osasi pelata pelinsä paremmin kuin minä ja jäin tappiolle 6-0 kuin ruotsi-suomi pelissä konsanaan. Ai mitä tapahtui? No kävimme yhdillä treffeillä ja mielestäni meillä oli mukavaa ja hän vakuutteli samaa.. mutta sitten jo parin päivän päästä sain tekstiviestin:

"Moikka. Tosiaan olisi ollu mukava soitella ja jutskailla puhelimessa. Mut ehkä arvaatkin mitä asiaa mulla olis ollu. Tosiaan niin meidän ei kannata nähdä nyt enempää. Ajoitus ei olis voinu olla paljon huonompi nyt ja se harmittaa ittiä paljon, ku oot kuitenkin noin mahtava ja iloinen luonne ja kaunis tyttö. Mutta mulla on ajatukset nyt yhessä toisessa ihmisessä ja mun on pakko kattoa tää kortti. Varmasti ymmärtänet. Toivon mukaan voidaan pitää välit kuitenkin hyvinä ku tarkoitus ei ollu  loukata."

Ja jälleenkerran!! Mitä helvettiä miehet? Tämähän jätkä pyysi minulta  numeron ja vielä uloskin, miksi ihmeessä jos hänen ajatuksensa ovat jossakussa toisessa? Huoh. Miehille pitäisi kirjoittaa opas siitä kuinka ilmoittaa naisille että ei ole kiinnostunut! Kaikista hirveintähän on saada kuulla että JOKU TOINEN ON PAREMPI KUIN SINÄ! Itsehän olin töissä viestin saatuani ja olin pillahtaa itkuun. mutta onneksi kultapojasta ja minusta on kuoriutunut yllättävän hyviä ystäviä, joten kerroin hänelle pahasta mielestäni ja tämä ehdotti heti että katsottaisiin leffaa yhdessä. Olen selkeästi parempi ystävä kuin pano/tyttöystävä/ystävä benefiteillä. Ehkä minusta tulee ultimate friendzone vielä joskus.

Eikä siinä vielä. Näin mallipoikaa pitkästä aikaa. Hänestäkin on tullut yksi hyvä ystäväni. Hänellekin valitin miehistä ja keskustelumme meni näin:




Ja maalivahdille vastasin haistapaskavittu-viestin sijasta näin:

"Äsh! Mikä onnentyttö! No aina ei voi voittaa.. harmittaa tietenkin kun oot kiinnostavin tyyppi pitkilleen ja tiiän sen siitä että meen ihan lukkoon sun seurassa. Noo, nyt kävi näin. Toivottavasti teidän juttu onnistuu ja jos ei, niin en pahastu  toisesta tsäänssistä :) Oon aika loistava ystäväkin jos niistö tulee joskus huutava pula!"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti