torstai 7. marraskuuta 2013

Even a good player will someday become a toy of a better player. I'ts called karma.

Olen pahoillani hiljaisuudesta täällä blogin puolella. Kerron nyt tarinani ehkä kolmessa osassa tähän päivään. Viimeksi siis kerroin tavanneeni tämän ihastuttavan -93 syntyneen toyboyni Bossanovan. Juttuhan meni niin että samanaikaisesti töissä sain vahingossa hurmattua erään miehen jota luulin joksikin toiseksi. No tämä mies laittoi syntymäpäivänäni viestiä facebookissa jolloin olin menossa bilettämään yhdessä kavereideni kanssa.

"Hei. Sähän se olit tänään se joka luuli mua sun ystävän Helin kaveriksi"
"Joo. Sori hei se, sekaannus."
"Jep, jep."
"jepjep.."

ja siitä sitten lähdettiin. Selvisi että mies oli minua kymmenen vuotta vanhempi (aluksi hän valehteli ikäänsä neljällä vuodella alaspäin) ja sovimme treffit tenniskentälle. Minustahan ei Serena Williamsia saa tekemälläkään joten treffeillämme huidoin hänen pallonsa pahasti metsään, että olisi voinut todeta meillä kummallakin olleen pallo hukassa. Ei siinä mitään, sovimme että tapaisimme parin päivän päästä uudestaan.

Seuraavana päivänä olin sopinut treffit Bossanovan kanssa. Hän tuli hakemaan minut töistä autollaan ja vei minut paikkakuntamme kauneimmalle rannalle joka sijaitsee meren ääressä. Kello oli jo yli keskiyön ja tiedossa piti olla aikalailla romanttinen ilta. Se alkoikin hyvin romanttisesti,... KUNNES törmäsin rannalla tennis-kaveriini joka oli ottamassa hämyisestä illasta kuvia. Hän lähti paikalta ja minä laitoin nopeasti watsapissa viestiä paikatakseni tilannetta: "Moikka! Näinkö sut äsken täällä rannalla? Mun kaveri lupas hakee mut töistä jos pidän sille vähän aikaa seuraa ennenkun sen omat työt alkaa." Joo.. vastausta ei ihmeen kummassa kuulunut ja minusta tuntui pahalta kun valehtelin. Oloni oli kurjaakin kurjempi. Ei jeesus, miksi mulle käy aina näin?? No treffithän menivät pilalle tämän pikkupojankin kanssa ja hän heitti minut kotiin kun ei minusta irronnut seuraa suhdesotkujani selvitellessä.

Tenniskaveri totesi että olen liian nuori hänelle muutenkin ja parempi ettei olla tekemisissä. Päätin siis yrittää hieroa sovintoa toyboyni kanssa lähettämällä anteeksipyyntöviestejä ja selittämällä että minulla oli riitaa ystäväni kanssa. Mitä kaksinaamaista peliä näin jälkeen ajateltuna!

Törmäsimme bossanovan kanssa sitten eräs baari-ilta ja sain houkuteltua hänet luokseni mature-moovein (pelasin kieroa peliä ja esitin vaikeasti tavoiteltavaa (jos se enää millään rippeillä oli mahdollista) ja hän lankesi jekkuihini). Päädyimme tuolla reissulla sille sänkyreissulle josta kirjoitin jo aimmen, sille missä seksi ei ollut mistään kotoisin. Aamulla vitsailin hänen kutsuneen minua yöllä kännissä eksänsä nimellä (hauskaahan tässä oli siis se että hänen eksällään oikeasti oli sama nimi kuin minulla mutta hän ei tiennyt minun tietäneen sitä joten hänkin nauroi).
Hän lähti kotiin ja minä jäin jälleen miettimään yksin millainen ihminen minusta oli tulossa? Haluanko minä tätä? Pyöritän ihmisiä kuin pelinappuloita jotten itse joutuisi sellaiseksi. Miksi pelaaminen on sallittua pojilta muttei tytöiltä? Syö tai tule syödyksi.



1 kommentti: