maanantai 29. heinäkuuta 2013

baari-iltojen päätös

Näimme Bossanovan kanssa pari päivää myöhemmin. Hän oli bilettämässä ja minä olin bilettämässä (tosin eri baareissa, koska hän ei tietystä syystä pääse samoihin baareihin kanssani). Tapasimme ennen pilkkua, hän kömpi tapaamispaikallemme mäkkärin eteen kaupunkimme teinihelvetistä ja minä siitä yhdestä ainoasta täyteen ahdetusta sillipurkki-baarista.Olimme sopineet että hän tulisi jatkamaan synttärikemujeni juhlintoja luokseni..Kerrankin olin tosissani päättänyt että en mene sänkyyn vaikka mikä olisi, sillä olin jostakin kumman syystä aidosti kiinnostunut tyypistä.

Saavuimme kotiini ja hän oli tällä kertaa selkeästi se hermostuneempi osapuoli. Hän kyseli minulta kysymyksiä jotka oli jo matkalla minun luokseni esittänyt ainakin viidesti. Istuimme sängylleni ja tarjosin synttärikemuistani jääneitä mansikoita. söimme hiljaisuudessa ja hän hymyili minulle täydellistä hymyään, hymyilin takaisin ja hän kumartui suutelemaan minua. Pian suutelimme sängylläni päällekkäin (vaatteet päällä tietysti) ja hän rupesi innokkaaksi. Sanoin että en aio harrastaa hänen kanssaan seksiä. Hän ihmetteli syytä ja mietin mielessäni vain mahdollisia näillä päivillä alkavia menkkojani, sillä kaikki järkevät syyni olin kadottanut jo siihen mennessä pojan taitavien suutelutaitojen ansiosta. Vastasin kuitenkin: "Sori, mä en harrasta känniskeksiä, joudut valitettavasti vain nukkumaan mun  kanssa. Toivottavasti et pety pahasti." Johon hän: "En toki. Nukkuminenkin on varmasti kivaa sun kanssa. Teen sen mielelläni." ... mutta kyllä hän silti yritti ja hamusi aina siihen asti kunnes sammui.

No aamulla tekosyyni ei valitettavasti enää toiminut, sillä molemmat olivat selvinneet päihtymyksestä ja olivat sillä hetkellä enää ainoastaan alkoholimyrkytyksen (suomeksi darran) vaikutuksen alaisia. Homma kävi kiihkeäksi ja valitettavasti olin liian utelias ottamaan selvää olivatko pojan seksitaidot yhtä hyvät kuin suutelutaidot (no okei... olin vain puutteessa ja heikkomielinen) ja avasin hänelle pandoran lippaani.

No lyhyesti, seksitadot olivat hyvät, mutta välineet olisivat voineet olla paremmat. tai siis luultavasti me emme vain olleet sillä saralla yhteensopivaa tyyppiä (tai sitten minulla on vain äärettömän suuret kriteerit .... tai vain löysä vagina? :D). Jokatapauksessa. Tämän tapahtuneen välikohtauksen jälkeen kysyin tahtoiko hän tulla kanssani suihkuun, mutta ilmeisesti hänen kotonaan on paremmat suihkut, sillä vastaus oli kieltävä ja menin sinne yksin. Poika totesi että hänen olisi varmaan syytä lähteä kotiin ja pyyhe päälläni kysyin aikooko hän tehdä sen sillä välin kun olen suihkussa vai vasta kun olen tullut sieltä. Hän lupasi odottaa. Suihkusta tullessani hän oli pukenut päälleen ja kiitti yöpaikasta. Nyökyttelin vain. Sitten hän kysyi mentäisiinkö uimaan ensi viikolla (koska olimme puhuneet yöuinnista jotakin). Tahdoin tietää oliko hän tosissaan näkemässä minua vielä vai oliko tämä pehmennetty tapa hyvästellä. Hän hymyili ja sanoi: "En mä kysyisi jos en tahtoisi nähdä. Mulla oli kivaa."

Sitten hän oli aikeissa suudella, mutta ojensin itse käteni ja sanoin: "Kiitos. Olemme yhteyksissä". Hän hymyili niin suloisesti että melkein teki pahaa sulkea ovi hänen perässään.








6 kommenttia:

  1. Hei kuule. Luin just sun blogin alusta loppuun vaikka oisin voinu myös kuluttaa yöni nukkumiseen :D Ihan mahtavasti kirjoitettua tekstiä, nauroin monta kertaa ääneen. Ihmettelin myös monessa kohtaa kuinka jollakin voikaa olla näin samanlainen elämä kun mulla! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos superisti mukavasta kommentista! :) Piristi aamuani. Ja huh huh, pointsit sulle jos jaksoit alusta loppuun asti lukea :D!

      Poista
  2. En malta odottaa jatkoa!
    - Tuuliviiri

    http://www.lily.fi/blogit/prinsessa-tuuliviiri

    VastaaPoista
  3. Heii! Alas kertoo jo jatkoa! :)

    VastaaPoista
  4. Jatkos ei taida tulla?

    VastaaPoista