sunnuntai 3. helmikuuta 2013

vieläkin sinkku

Nyt on ollut kyllä niin pitkä hiljaiselo että voisi jopa hävettää! ja pikkasen hävettääkin.. koska syy hiljaiselooni ei valitettavasti ole se että olisin ruvennut seurustelemaan. eikä myöskään se, että olisin lämmitellyt kuollutta suhdetta eksääni.. tai no ehkä vähän.. siis ei se, että olisin yrittänyt yhteenpaluuta hänen kanssaan vaan se että olen selvittänyt ajatuksiani ja osa niistä on koskenut häntäkin.

Todellisuudessahan minulle ei ole tapahtunut sitten mitään. yhtään mitään. Kuinka masentavaa. tai no.. Yksi ilta olin facebookissa ja eksäni tädin mies tuli juttelemaan minulle ja vihjalemaan että sekoittunut unirytmini on seurausta miehenpuutteesta ja että hänellä  olisi kuumia sinkkumiehiä työkavereina. Sitten hän rupesikin antamaan minulle vinkkejä siitä millainen nainen on miesten mieleen ja rankkasi profiilikuvani läpi kuumuusjärjestyksessä ja neuvoi kuinka minun tulisi pukeutua... awkward. Hän kehui kroppaani ja sanoi minun olevan "pantavan" näkönen... olin niin lukossa että en tiennyt mitä tehdä. Fiksuintahan olisi ollut vain kirjautua ulos. Mutta hänen puolustukseen.. alkoholi ei sovi kaikille, etenkään entisille uskovaisille.
Ainiin.. ja ilmeisesti hän lopulta sitten yritti järkätä minulle treffejä 32-vuotiaan miehen kanssa.. ehkä tajuamatta että meillä on noin 10 vuoden ikäero. nice.

Eipä siinä sen kummempia. Palailen sitten kun elämäni on oikeasti mielenkiintoista.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti