tiistai 2. lokakuuta 2012

deiteille? anyone?

Kunnon syysmasennus meneillään. Lisäksi olen kipeä. masentunut ja kipeä, mikä seksikäs yhdistelmä! Ehkä tällä saa iskettyä emo-poikia. jes!

Tosiaan.. miksi olen masentunut? Tämä on myös syy sille miksi en ole kirjoittanut tänne mitään: Elämäni on hanurista! Mitään ei tapahdu, paitsi se että etusormeni klikkaa joka viides sekunti facebookin päivitä-nappulaa. Huoh. Olen oman kotini vanki ja syksyn pimeys alkaa muistuttaa minua yksinäisyydestäni. Enkä omista edes fuckbuddya, vaikka todellisuudessa kaipaisin vain hugbuddya. Sellasta miestä tuskin löytää mistään joka olisi valmis tulemaan luokseni vain antamaan ja vastaanottamaan hellyydenosoituksia? .. tyypillistä.

Mitä minä siis tein tylsyyksissäni???? Ilmoitin itseni TAAS deittisivustolle, tosin olen aika varma että deletoin profiilini huomiseen mennessä, kun yksinäisyyden puuskani on ohitse.

Ilmoitukseni meni jotakuinkin näin:

Otsikko: En ole psykopaatti

En erityisemmin pidä itseni kuvaamisesta, koska se on vaikeaa.. ja pitäisi muka antaa itsestään viehättävä ja mielenkiintoa herättävä vaikutelma. Hah! Samalla pitäisi vakuutella että on jotakuinkin normaali, eikä ole sukua tunnetuille lööpeissä esiintyville psykopaateille, no en onneksi ole. Huumorintajuakin pitäisi löytyä, mutta kukaan ei ikinä määrittele että millaista.. Omasta mielestäni olen äärimmäisen hauska, joku toinen pitää minua vain idioottina. Onko outoa naurahtaa vauvavitseille?.. Etenkin kun opiskelee itse alaa lasten parissa. Kuka edes onnistuu mahduttamaan oman persoonansa tai tarkoitusperänsä 1500 sanaa sisältävään laatikkoon? Ehkä ilman välilyöntejä. No yritetään: Haen mitä luultavammin seuraa, koska miksi muuten kirjoittaisin nyt tätä kuvausta (mutta samalla olen myös hyvin epävarma tästä)? Facebookki alkaa tympäisemään sosiaalisena väylänä pikkuhiljaa. Hmm.. Olen puhelias, ärsyttävyyteen asti. mutta välillä myös todella hiljainen (ainakin silloin kun nukun). Olen myötätuntoinen ja kiltti (nämä ovat huonot puoleni). Olen mokailija ja monet tilanteet kanssani ovat äärimmäisen kiusallisia, mutta onneksi osaan myös nauraa itselleni. Olen oman elämäni pelle, mutta välillä sirkus kaipaisi myös jonglööriä tai maailman vahvinta miestä, mutta ei kiitos viiksekästä naista.


Sain kaksi viestiä. Toinen kysyi haluanko nähdä hänen saunakuvansa... ja toinen vaikutti ihan liikaa tyypiltä jonka olin kerran tavannut chatissa ja joka oli ehdottanut tapaamista pilluralli-marketeilla, sekä osoittautunut kunnon amikseksi (akateeminen mies kiinnostaa minua huomattavasti enemmän).. joten..





1 kommentti: