maanantai 1. heinäkuuta 2013

bang bang!

Muistatteko very sexyn (ystäväni keksimä koodinimi tyypille jonka kanssa meininki oli melko veristä.. Hiffaattehan: very sexy = veri seksiii)? Sitähän minäkin, kuka nyt unohtaisi perseseksillä höystettyä kuukautisveriepisodia...en minä ainakaan. No tyyppihän katosi kuin pieru saharaan, eikä hänestä sen koommin enää kuulunut..paitsi juhannuksen tienoilla kun hetken mielijohteesta pyysin häntä kaverikseni fbssa.

Hän saapui viettämään kanssamme juhannusta (koska on ystäväni ystävä) ja pikkuhumalassa treenasimme dirty dancingiä (ei siis seksijuttuja vaan oikeasti tyyppi nosti minut käsivarsilleen kuten Ryan Gosling elokuvassa crazy stupid  love). Meillä oli suhteellisen hauskaa, mutta poika sammui yhden ystävistäni luokse (enkä tiedä tekivätkö he muutakin vai onko jaloissani vain mustat sukat).. Nooo ei siinä, juhannuksen jälkeen kirjoittelimme facebookissa ja hän halusi tulla moikkaamaan minua keskellä kirkasta päivää luokseni (SELVINPÄIN!)

Tässä kohtaa tekstiä on syytä manita että olin kehittänyt massiivisen ihastumisen tyyppiin. En todellakaan osaa selittää miksi,... TAI NO, ei valehdella! Very Sexy on erittäin seksikäs, osaa laulaa jumalaisella äänellä (siis oikeasti, kuka osaa laulaa bohemian rhapsodya siten että se ei kuulosta siltä kuin kissaa rääkättäisiin saranoiden välissä?), hän osaa soittaa kitaraa (ihmekös on myös kätevä sormistaan.. ehehehhehe), TANSSIA ja ennenkaikkea hän on äärimmäisen hauska ja saa minut nauramaan!

Hän siis tuli luokseni. Söimme mansikoita mascarponevaahdolla (kuulostan tosi ällöromanttiselta-friikiltä, mutta olin tehnyt tarjottavat jo edeltävänä iltana muille ystävilleni) ja jutskailimme jonninjoutavia, hän meni sängylleni makoilemaan... ja niin.. tiedättehän.. yksi asia johti toiseen ja siinä taas oltiin. Seksi kesti tällä kertaa n. 4 minuuttia, mutta oli silti hyvää. Hän ehdotti uusintaa, minä kieltäydyin sillä olin myöhässä jo aikataulustani.

Harmittaa toisaalta. Ihastumisen fiilikseni katosi ilmaan kun huomasin että olen tyypille vain panoainesta. Lisäksi hän lupasi liittyä minun ja ystäväni seuraan myöhemmin illalla ja näinhän ei koskaan käynyt. Se siitä sitten. Miehet on jälleen perseestä! Tyyppi ei nyt tiedä mitä menetti! Lisäksi tämä oli viimeinen kerta kun feidaan ystäväni miehen takia (kyllä. olen paska ystävä, peruin tapaamisemme ystävieni kanssa kun poika ilmoitti saapuvansa visiitille).





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti