maanantai 29. heinäkuuta 2013

Kuinkas sitten kävikään

Kuinkas minun ja bossanovan sitten kävi? vai kävikö mitenkään? Laittoiko hän minulle ikinä tekstaria ja pyysikö sulkkismatsiin? Se selviää tässä jaksossa! Ehehehe.

Seuraavana aamuna mietin vain että mitä hittoa. Toivoin ja pelkäsin että poika ottaisi minuun yhteyttä. Menin töihin ja siellä ollessani älypuhelimeni piippasi. Viestissä luki: "Veera heei! Millo sitä lähetään pelaa sulista? -Bossanova" Sovimme treffit viiden päivän päähän, sillä silloin minulla olisi hyvä sauma vapaa-illalle (tuo samainen päivä sattui myös olemaan syntymäpäiväni). Viisi päivää kului tekstaillessa ja varmistellessa että molemmat saapuisivat paikalle ja kun treffipäivä viimein koitti...

minun piti ottaa kaksi tequila-shottia koska olin niin hermona! Kuulostan rappioalkoholistilta tai kaappijuopolta, mutta kyse oli yksin omaan siitä että olin koko päivän moralisoinut itseäni siitä että olin menossa treffeille neljä vuotta nuoremman pojan kanssa ja siinä pisteessä kun olin pyöritellyt asiaa päässäni koko päivän niin ei ollut muita vaihtoehtoja! Tai no oli: oksentaa tai pyörtyä hermostuksesta.

Menin pihalle odottamaan poikaa joka oli lupautunut hakemaan minut autollaan. Hän saapui törkeän hienolla hopeisella autolla ja nousi siitä ulos kuin joku hemmetin calvin kleinin malli tai jotakin! Tuijotin poikaa suu auki uskomatta että eteeni oli juuri kävellyt enkelimäisen seksikkään näköinen poika,  lihaksikkaine vartaloineen ja täydellisen hammasrivistön omaavine valkoisine hymyineen! Olin sulaa siihen pisteeseen. Kun sain ensimmäiset sanat suustani ulos tokaisin: "Herranjumala! Sä olet ihan törkeän komea, komeampi mitä mä  muistin!" ja mietin miksi ihmeessä tuo jumalainen ilmestys oli ikinä tullut pokaamaan MINUA?! saati oikeasti lähtenyt kanssani treffeille sen jälkeen kun olin leikkinyt hänen kanssaan PEUKKUTAPPELUA`??

Pelasimme sulkapalloa. Sovimme että jokaisen pelin hävijältä saa kysyä minkä tahansa kysymyksen. Ensimmäisen kysymykseni tein minä:
"Mikä horoskooppimerkki sä olet?"
"Neitsyt"
"MITÄ?!! SÄ OLET VIELÄ TEINI! 19v?!!"

Sitten hän:
"No millon sulla on synttärit?"
"Ömmm.. Tänään."
"TÄNÄÄN?!!"

Lopuksi otimme matsin jossa voittaja saisi valita itselleen palkinnon. Minä valitsin että saisin nähdä hänen sikspäkkinsä ja  hän jäi miettimään omaansa. Hän voitti ja menimme kotiini teelle sulkapalo-ottelun päätteeksi ja hän totesi: "Nyt mä tiedän mitä haluan palkinnoksi. Voisitko pussailla mun kanssa?" Ja siinähän pussailtiin. Ja pikkupoika oli tajuttoman hyvä siinä!!


2 kommenttia:

  1. Tässähän tekis mieli alkaa deittailla -kiitos tämän stoorin.
    P.s. ei kannata liikaa miettiä sitä ikää. Jos tuntuu hyvältä, niin anna mennä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Odotahan vain kun pääsen pilaamaan tämän mielihalun sinulta :D:D et usko mitä kaikkea tälle likalle voi tapahtua..Kiitokset kommentista <3

      Poista