lauantai 13. heinäkuuta 2013

The goalkeeper is back in the game

Yep.

Ilmeisesti tekstiviestini toimi. tai se toinen tyttö oli varattu tai lesbo tai sitoutumiskammoinen..  tiedä tuosta, mutta maalivahti on kuitenkin jälleen pelissä mukana! Lupasin antaa pojalle toisen mahdollisuuden viestissäni jos hän joskus tulisi sitä pyytämään ja ajattelin pitää lupaukseni.... vaikka pakko myöntää että fiilis on jotakuinkin sen mukainen kuin olisin tämän pelin vaihtopelaaja.

Jokatapauksessa... sain maalivahdilta tekstiviestiä viime viikolla. Hän pyysi minua lounaalle ja olin itseasiassa aika hämmästynyt asiasta, tottakai oletin että hän oli kanssani edelleen kaveripohjalla sillä viimeisessä viestissään hän oli tehnyt hyvinkin selväksi sen että on kiinnostunut jostakusta toisesta tytöstä. Kieltäydyin kuitenkin lounaskutsusta sillä minulla oli jo muutamia muita suunnitelmia sille päivälle. Poika ei kuitenkaan tyytynyt tähän vaan iltapäivällä sain viestin jossa minua pyydettiin kirpparikierrokselle hänen kanssaan metsästämään polttarikenkiä hänen ystävälleen.. jouduin kuitenkin jälleen kieltäytymään sillä olin töissä ja totesin että poijalla on jatkuvasti huono ajoitus. Tähän minulle vastattiin:

"Kyllä mullaki ois nimetä yks tyttö joka aikoinaan tapas erään pojan huonoon aikaan, että en toki ole yksin tässä huonon ajoituksen veneessä. ;) Ja tosta sun viestistäs saa sellasen kuvan että oisit lähteny kenen tahansa mukaan jos ois vaan seuraks pyytäny (etkä siis ois niinku lähteny nimenomaan mun seuraksi) :P Ah, täytyy lähteä yksin kattelee mitä aarteita löydän kirpparilta. Voin mä sulleki ostaa semmoset jotku enkelisiivet jos löydän (en tiiä miks, tuli vaan mieleen)"

Totta, aika hunajaista? (Hassua muuten että eksäni tapasi kutsua minua enkeliprinsessaksi).. Seuraavana päivänä kuitenkin sain tyypiltä taas lounaskutsua josta jouduin jälleen kieltäytymään ja kehoitin häntä kyselemään samaa viikon päästä uudelleen, sillä olin lähdössä reissulle enkä olisi käytettävissä ennenkuin palaan.

Reissullani sain kaveripyynnön facebookissa ja yhden puhelunkin johon jätin vastaamatta. Junassa tullessani takaisin paikkakunnalleni sain fbkin välityksellä lounaskutsun johon vihdoin vastasin kyllä. Kävimme eilen siis lounaalla hänen ruokatauonsa aikana. Kun ruokatauko oli loppu hän kysyi vielä saisiko olla seuranani myös illalla.

Tässäkohtaa tekstiäni alan tosissani miettiä että pureeko miehiin tosissaan vaikeasti saatavat naiset? Hah! Ja minähän olin sellainen vain vahingossa.

Ja treffini kestivät 6,5h. Kävimme pelaamassa sulkapalloa, uimassa meressä ja lopuksi katsoimme kaksi ja puolituntia kestävän elokuvan elokuvateatterissa. Minulla oli itseasiassa oikein mukavaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti