torstai 12. heinäkuuta 2012

McDreamy

Mulla on monta unelmamiestä, jotka nimestään huolimatta ovat ihan todellisia arkipäivässäni kohtaamia urospuolisia ihmisiä. He ovt niitä jotka saavat minut hymyilemään ja sykkeeni kohoamaan. Ystäväni ovat aina ihan pihalla kertoessani kohdanneeni taas unelmamieheni: "Niin kuka se nyt olikaan näistä sun unelmamiehistä?.. niitä kun on niin monta". Tässä "lyhyt" erittely näistä ihanista miehistä:

1. Ykkös unelmamieheni on kielletty hedelmäni. Käytän hänestä nimitystä kultapoika. Miksi hän on kielletty? Siksi, että hän on ex-poikaystäväni/avomieheni paras ystävä. Voin kuitenkin paljastaa, että meidän välillämme on aina ollut pientä flirttiä (ainakin minun näkökulmastani, minähän saatan toisaalta kuvitella tiskiharjankin flirttailemassa minulle). En tiedä koska salainen kiinnostukseni tätä poikaa kohtaan heräsi, luultavasti jo seurusteluaikanani (älkää kuitenkaan käsittäkö väärin, en olisi pettänyt poikaystävääni hänen kanssaan vaikka tilaisuus olisi tullut. Hän oli vain viaton öh.. flirttikaveri?). Luultavasti olen leikitellyt ajatuksella siitä lähtien kun puolitoista vuotta sitten hän eräissä juhlissa hirveässä tuiterissa tuli luokseni ja sanoi: "Jos sä et seurustelis Santun (exäni, nimi muutettu) kanssa, enkä mä Mariannen, niin me niin pantais". Kysymys vaan kuuluu, onko outoa lämmetä tuosta?

2. Toinen unelmamieheni on työpaikkani asiakas. Häntä nimitän yksinkertaisesti unelmamieheksi. Hän käy hyvin usein asioimassa pikaruokalassamme, hänen katseensa on aivan ihana ja hymy sulattaa minut märäksi läntiksi lattiaan! Hänen kanssaan olen heittänyt huumoria ja kerran jopa luettelin hänen tilauksensa ulkoa, josta hän hämmentyi täysin ja tokaisi: "Mä taidan selvästikin käydä täällä liian usein" johon minä vastasin punastumalla ja sopertamalla takaisin jotakin epämääräistä. Tämän jälkeen olenkin vältellyt hänen palvelemistaan. Unelmamies on kaikinpuolin nimensä mukainen, lukuunottamatta yhtä miinusta. Isoa miinusta: Hänellä on tyttöystävä.

3. Kolmas unelmamieheni, yllätti minut itsenikin. Törmäilen häneen aika usein, mutta yhtäkkiä hän on huomannut läsnäoloni, aivan kuin otsaani olisi lyöty leima "sinkku". Ehkä katseeni on epätoivoisen miehennälkäinen? Hän moikkailee ja hymyilee minulle. Hän opiskelee samassa tiedekunnassa kanssani. Olemme fuksivuodesta asti kavereideni kanssa käyttäneet hänestä nimitystä vaeltaja. Luultavasti siksi, että hänellä on usein vaelluskengät jalassa?

4. Neljäs unelmamieheni.. Olen nähnyt hänet vain kerran käydessäni syömässä opiskelijaravintolassa. Hän on unelmamieheni vain täydellisen ulkomuotonsa vuoksi. Hän kulkee nimellä Robert 2, miksi? Koska hän on täydellinen kopio Robert Pattinsonista!

Siinähän ne sitten oli. Hyvät vaihtoehdot? Tiedetään, voisi mennä paremminkin.

Pian listoille pääse ehkä unelmamies numero 5!! Olen nimittäin menossa ensiviikolla sokkotreffeille. Kerran elämässään kai tuollainenkin häpeäsirkus on koettava? Taustatietoja miehestä olen saanut tämän verran: urheilullinen, hyvinpukeutuva, on harrastanut amerikkalaista jalkapalloa ja lomailee tällähetkellä ulkomailla kyseenalaista urheilulajia harrastaen.. hmm.. Siitä sitten lisää ensiviikolla!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti