maanantai 12. marraskuuta 2012

0100100, kuinka voin auttaa?

Hohhoijjaa.

Tulin tänne vain toteamaan, että edelleenkään ei tapahdu mitään, mitä nyt eksäni ottaa minua lievästi pattiin.. vaikka eihän hänen teekemisillään enää pitäisi olla minulle mitään merkitystä? En tahdo olla reppana joka ei ole päässyt yli eksästään. Vituttaa, kun näen facebookissa aika ajoin hänestä lisättyjä kuvia (vaikka en ole edes hänen facebook kaverinsa, riittää että meillä on yhteisiä fb-frendejä). Noh, viimeisin ärsytyksen aihe (sen lisäksi että hän seurustelee ällökauniin hollantilaisen tytön kanssa jonka painoindeksi varmasti hipoo numeroa neljätoista) on se, että hän pukeutui Halloween-bileisiin Waldoksi / Valluksi. Tiedättehän ne kirjat missä Vallu on? Ne olivat lempikirjojani ollessani lapsi. No kaikki alkoi siitä, kun seurustelumme loppuvaiheilla patistin häntä tilaamaan punavalkoraidallisen paidan. Hän tilasi ja puki sen päälleen. Nauroin hysteerisenä, sitä että hän näytti aivan Waldolta! Hän katsoi minua hölmistyneenä tietämätttä ketä tarkoitin. Näytin hänelle internetistä kuvan ja hän totesi että ei ole eläessään nähnyt kyseistä hahmoa. Kouluun mennessään kaikki huomasivat saman kuin minä ja tulivat heittelemään kommentteja: "Haa, löysin vihdoinkin Waldon!" ja niin edelleen... Nyt hän on luonut tämän pohjalta pysyvän vitsin ja pukeutui bileisiin laseineen,kävelykeppeineen ja pipoine kaikkineen Waldoksi. VITTU! Tyyppi ei ole eläessään "lukenut" yhtäkään Waldo-kirjaa ja nyt hän pilaa tämän hahmon minulta aivan täysin.. Lisäksi se olin MINÄ joka alunperin sain aikaan hänessä tämän hahmon heräämisen.. Ääliö.

no joo.. pientähän tuo on, muta seuraava ärsyttävä jätkä. mallipoika. Hän tuli viime torstaina paikkakunnalleni exculle. Laitoin hänelle viestiä sillä ajattelin että olisi kiva tavata. 

minä:"Hei muuten, ootko nyt täällä käymässä?"
Hän: "Hei muuten, oon."
minä: "jaa..."

Ei sitten muuta. No hänestä ei kuulu pariin päivään mitään, kunnes hän parin päivän jälkeen soittaa:

Hän: "Onko se sun lähikauppa auki?"
Minä: "Anteeks mitä?"
Hän:"Niin että onko se sun lähikauppa auki??"
Minä:"Öö.. no just meni kiinni"
Hän: "Ok"  *tuut tuut tuut*..

Nyt ihan oikeasti, näytänkö mä joltakin helvetin googlen hakukoneelta???! Tai 020202:lta?? Suksikoot kuuseen koko jätkä. Miehet on syvältä.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti