keskiviikko 14. marraskuuta 2012

ammattina ennustaja

Kirjoitin kymmenen vuotta sitten kirjeen itselleni, jonka sain postissa eilen ystävältäni. Kirje on kirjoitettu vuonna 2002 ja kerroin siinä millaista elämäni olisi vuonna 2012. Näin siinä sanottiin:

"Moi! Asun Hesassa, olen täällä opettajana. Minulla on maailman ihanin mies, josta olen unelmoinut 6-vuotiaasta lähtien. Minulla on myös kolme todella suloista kissaa. Tyttöjä kaikki. Minulla on myös 10kk ikäinen kersa, joka mu
istuttaa hämmästyttävän paljon isäänsä. Asumme aika syrjässä autojen hulinalta, joten meillä on omakotitalo. Meidän auton merkki on Honda. Mieheni hankkii hämmästyttävän paljon rahaa, hän nimittäin käy kahdessa työpaikassa. Aiomme hankkia vielä kaksi lasta lisää (jos minulta kysytään). Lempiherkkuani ovat suklaa ja pähkinä. Minulla on pitkät vaaleat hiukset ja minulla ei ole piilolinssejä. Menemme luultavasti naimisiin vuonna 2015. Minä suutelen jatkuvasti mieheni kanssa. Hän on niin taivaallinen"





Näinhän se tosiaan meni, se elämäni........









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti