maanantai 17. syyskuuta 2012

Stalkkaajan viimeinen tikki!

Hyi helvetti!!

Mä teen kohta poliisille lähestymiskiellon tosta stalkkerista. Se on niin pelottava hyypiö! En tajua miren tollasia ihmisiä on edes olemassa. Tämä olisi jo melkein hauskaa jollei se olisi niin pelottavaa.. Melkein kuulostaa että vedän näitä juttuja hatusta sillä ei oikeasti kellekkään voi käydä näin! Mutta kyllä vaan... mun elämässä saakeli kaikki on mahdollista.

Olin tänään iltavuorossa töissä, keske työpäiväni stalkkeri soittaa minulle ja minä ilmoitan hänelle että en jouda puhumaan sillä olen töissä. Selvästikkään hienovaraiset vihjaluni siitä että minua kiinnostaa kuin kilo paskaa eivät toimi. Hän nimittäin soitti minulle klo 23:15 kun työpäiväni oli päättynyt ja olin matkalla kotiin. Tästä lähtien en enää vastaa hänen puheluihinsa.. Tämä puhelu meni näin:

Hän: "pääsitkö jo töistä? Missä oot?"
Minä: "Joo pääsin, pyöräilen tässä  kotiin"
Hän: "Mä odotan täällä sun kotiovella"
Minä: "Anteeksi mitä??"
Hän: "Joo.. Mulla on huolia ja haluan puhua sulle niistä"
Minä: "Öö.. Pitäisikö sun ennemmin puhua jollekki ammattiauttajalle.. Mä haluan vain kotiin ja nukkumaan!"

Ja mitä.. Tyyppi todellakin venaa minua kotiovellani ja hyökkää halaamaan minua minut nähdessään, minä vain seison jäykkänä vastaamatta halaukseen. Hän tarttuu minua olkapäistä ja pyytää minut läheiseen puistoon penkille istumaan. Minä sönkötän jotakin suihkusta ja väsymyksestä mutta jostakin syystä löydän itseni istumasta tältä kyseiseltä penkiltä. Hän yrittää ottaa minua kädestä kiinni, mutta ei onnistu tässä.. Sitten hän vaatii saada lämmittää  minua  koska  on niin kylmä sää, torjun hänen ehdotuksensa. Hän alkaa silittää ponnarilla olevaa tukkaani ja pyydän häntä siirtymään kauemmaksi, tilanne on melko ahdistava.

Hän: "Ai sun mielestä tää on ahdistavaa? Mä olen vain niin positiivinen ihminen, haluan levittää jeesuksen sanaa rakkaudesta ja mun mielestä ihmisten pitäisi kosketella toisiaan enemmän."
Minä: "Joo-o, mutta mä en halua että tuntemattomat tulevat noin lähelle mua. Käytkö sä jollaki aineilla?"
Hän: "Vaikutanko mä siltä?..No joo, tiedätkö mä luulen että se johtuu siitä mistä sä itsekin puhuit sillon siellä opiskelijaravintolassa. Mä olen jättänyt gluteenin pois ja musta tuntuu että mun läpi vain virtaa sellasta positiivista energiaa"
Minä: "Jaa-a.. Pitäisköhän sun enneminki ruveta syömään sitä gluteenia, toi sun energias on aika pelottavaa"
Hän: "Heh heh.. Mä olen oikeastaan kokenut valaistumisen"
Minä: "Jaa.. mitenkä sä oot sitten valaistunu?"
Hän: "Mä ajattelen olevani 2000-luvun uudesti tullut Jeesus"
Minä: "Just.. Mä taidan nyt mennä kotiin"
Hän: "Saanko mä tulla teelle?"
Minä: "Et.."
Hän: "Tiedätkö mussa on sellasta energiaa että aiheutan ihmisille hyvän olon. Luulen että se johtuu jollain tapaa mun äänestä, yks tyttö sanoi kerran että kun se oli ollu mun seurassa niin sen iho oli parantunu ja sen kuona-aineet kehossa oli lähteny liikkeelle"
Minä: "Jooo... No mä tästä meen"
Hän: "Mulla on jano, voisinko tulla juomaan lasin vettä"
Minä: "Et."
Hän: "No onko sulla laukussa vettä?"
Minä: "Ei. Hyvää yötä"
Hän: "Mä ajattelin että olsin tullu sun luokse nukkumaan"
Minä: "Ajattelit väärin" *Lähden kävelemään*
Hän: "OHO!"
Minä: "No mitä?"
Hän: "Kattelin vaan sun perääs".....................................................


Ja oikeasti.. Hän sanoo nuo asiat tosissaan! Hän tosissaan väitti olevansa uudesti syntynyt Jeesus. Mitä helvettiä! Pakko kyllä sanoa tyypille että pysy kaukana, en ole kiinnostunut. En tiedä onko jätkä vajaa, käykö hän aineilla vai onko hän vetänyt liikaa steroideja jotka ovat pehmettäneet hänen aivonsa??? Jokatapauksessa.. NYT RIITTI



1 kommentti: