sunnuntai 19. elokuuta 2012

tekstarisota

varattu saakoot nyt uuden lempinimen, se on nimittäin harhaanjohtava eilisen tekstarirumbamme jälkeen. Kutsun häntä tästä lähtien mallipojaksi.

Olin eilen eräissä juhlissa ja noin puoli yhdentoista aikaan saan häneltä tekstaria vastoin kaikkia odotuksiani.

Hän:
"Tarvisin hieman sun apua, että mitä mä sulle oikeen tekstaisin näin aluksi"
Minä:
 "Tuo oli  oikein hyvä. Olin varma ettet tekstais ollenkaan, tyttöystäväs takia. ootko jossaki bilettämässä?"
Hän:
"Kaukana siitä, töissä. Meinasitko että mun pitäisi olla humalassa jotta uskaltaisin tekstata sulle?"
Minä:
"No jotaki sen suuntasta. Ite oon yhissä juhlissa. Koskas matkustat takasin kotipaikkakunnallesi?"
Hän:
"Itsekin olin päivällä tätini kahdennillatoista 28v-synttäreillä. Syyskuun alussa meen takasin"
Minä:
"Saisko sut ehkä treffeille ennen sitä? Sellasille ei-kiusallisille. Paitsi ettet ole vieläkään myöntänyt tai kieltänyt tätä tyttöystävän olemassaoloa, riippuu siitä."
Hän:
"Oonhan mie koittanu sanoo että oon sinkku, mutta sie et vaan uskalla uskoa mua. Ja mielelläni lähen sellasille kiusallisille treffeille. Käviskö maanantai?"
Minä:
"Jes, sovittu. Mulla on kyllä päivävuoro, joten oon treffikuosissa vasta klo 19, mutta keretäänhän me juoda yhdet kahvit ennen sun iltavuoron alkua"
Hän:
"Niin keretään ja jos paljastun psykopaatiksi niin et joudu kauaa katella mua. Vaikka eihän se parissa tunnissa vielä selviä"
Minä:
"haha. Uskon että ainoa mitä susta vois paljastua olis se, että työskentelet oikeasti Calvin Kleinin mallina"
Hän:
"Kiitos. Pelastit mun työyön.. repesin totaalisesti. Sun kannattaa siirtyä siihen lastenbooliin..näköjään muisti heittää niin kannattaa pitää odotukset matalalla ettet pety pahasti."
Minä:
"Ei hätää, sussa pitää olla jotaki vikaa.. Oon tässä todennu että miehet on ku vessoja"
Hän:
"Mitäh? ja usko pois, vikoja kyllä löytyy"
Minä:
"Joo.. sun ainoa vika on se että oot 17v"
Hän:
"Mutta sehän paranee parissa vuodessa. Oot vaan kateellinen ku mulla on vielä elämä edessä ja syntymä lähempänä ku 40v"
Minä:
"Nimenomaan.. mä oon tällänen vanha puuma"
Hän:
"Elähän nyt.. et näytä päivääkään yli kaksvitoselta"
Minä:
"Kiitos. tuo lohduttikin kovasti."
Hän:
"Olisit onnellinen,.. aluksi siinä luki että kolmekymppiseltä"
Minä:
"haha.. muistinki just että mullahan onki senioribingo-ilta maanantaisin klo 19. senki sika!"
Hän:
"Tuo sun huomattava ikä kyllä selittääkin sen miksi tunnistat kaikki meidät Calvin Kleinin mallit ulkonäöltä. Teidän ikäluokka kun ei koskaan oppinu käyttää internettiä, oot opetellu meidän katalogin ulkoa."
Minä:
"Ehkä meidän pitää luovuttaa tykkänään. En halua tehdä lastenhoitokeikkaa vapaa-ajallani. Tää mummo menee nyt nukkumaan"
Hän:
"Nuku hyvin. Toivottavasti heräät"

hahahah.. Pientä vittuilun makua ilmassa? Ja kerrottakoon, että mallipoika ei oikeasti ole 17, vaikka nuorelta näyttääkin. Hän on kuitenkin minua sen puolisen vuotta nuorempi.. ikävä kyllä. Ikävää on myös se, että hän asuu eri paikkakunnalla ja on vain kesätöissä omallani.Toivottavasti hän ei kuitenkaan peruuta treffejämme. Niistä lisää toivottavasti maanantaina.




1 kommentti: